vrijdag 24 augustus 2012

Temari voorop HzG :)

Blij, blij, van enthousiasme huppelde ik van de brievenbus ons huis in met in mijn handen de nieuwste Handwerken zonder Grenzen! Het door mij geschreven artikel staat vermeld op de voorkant! Om een artikel te mogen schrijven voor het blad is al prachtig, voorop staan maakt het nog mooier :)
Temari wordt al iets bekender bij de textielliefhebbers, nu maakte ik exemplaren van 100% wol. Het geeft hele andere resultaten als de Temari die ik tot op heden maakte. Ter vergelijking een foto van twee temari met zoveel mogelijk dezelfde kleuren. De ene op de 'ouderwetse' manier gemaakt met een piepschuimbal als basis, omwikkeld met dun garen en versierd met katoen. De ander een gevilte bal met een patroon van wollen garen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten